Festiwal piwa Wrocław

Festiwal piwa wrocław

Wrocławski Festiwal Piwa będzie celebrował rzemiosło piwowarskie, kulturę, która narodziła się dzięki wrocławskim warsztatom piwowarskim. W programie festiwalu jest ponad 50 browarów, konkursy na etykietę piwa, wykłady o składnikach piwa, a nawet test piwowarskiej gry planszowej. Kolekcjonerzy pamiątek będą mieli nie lada gratkę. Nie zapomnij też o koszulkach, czapkach i szklankach z piwnymi motywami.

Tomasz ma największą widownię na YouTube w Polsce

Tomasz jest doktorem Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i od ponad siedmiu lat uczy fotografii. Jego zdjęcia były publikowane w największych gazetach i magazynach na całym świecie. Ma największą w Polsce widownię na YouTube. Jego zdjęciom często towarzyszy humorystyczny filmik. Do dziś ma ponad miliard wyświetleń na YouTube. W 2015 roku został najczęściej subskrybowanym YouTuberem w Polsce.

Publikuje regularnie

Tomasz, znany YouTuber z Polski, jest sensacją YouTube. Ma największą liczbę obserwujących w kraju (prawie 38 milionów) i publikuje w języku polskim. Publikuje kilka razy dziennie i ma 88 subskrybentów. Jego vlogi mają ponad 25 tys. wyświetleń miesięcznie i są wysoko oceniane. Co tydzień zamieszcza kilka filmów o piwie i publikuje je po polsku.

Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa jest największą imprezą piwowarską w Polsce. W jego ramach odbywają się kursy sensoryczne, wykłady, warsztaty, konkursy, strefy piwowarstwa domowego oraz Beer & Cooking Stage. Festiwal organizowany jest przez Centrum Kultury ZAMEK, a jego redaktorem naczelnym jest Agnieszka Wołczaska-Prasolik. Aby uzyskać dostęp do zawartości Map Google, zaakceptuj politykę plików cookie. Więcej o naszej polityce prywatności możesz przeczytać tutaj.

Wrocławski Festiwal Piwa to wielodniowe wydarzenie, które celebruje piwowarów z całej Polski i nie tylko. Na festiwalu prezentowanych jest ponad tysiąc różnych rodzajów piwa i wina z lokalnych, regionalnych i międzynarodowych browarów. Inne atrakcje to koncerty na żywo, konkursy, pokazy gotowania, gry i zabawy oraz mały jarmark z wyrobami rzemieślniczymi. A jeśli to wszystko nie wystarczy, Wrocławski Festiwal Piwa oferuje także mnóstwo piwnych i winnych konkursów, dzięki którym całe doświadczenie będzie zabawne i ekscytujące.

Heineken przejmuje Browar Namysłów

Holenderski koncern piwowarski Heineken zwiększył o 500 milionów złotych swój udział w festiwalu piwa Browar Namysłów, który odbywa się niedaleko Wrocławia. Choć Heineken posiadał już 60% udziałów w browarze, to przejęcie da niemieckiej firmie pełną kontrolę nad nim. Browar Namysłów produkuje około 1,7 miliona hektolitrów piwa rocznie. Posiada zakłady piwowarskie w Namysłowie i Braniewie. Po przejęciu Heineken będzie mógł rozszerzyć obecność swoich marek w Polsce.

Ten ruch to kolejna wygrana dla polskiego browarnictwa. W czasach, gdy mnogość importu doprowadziła do niedoboru piwa, jest to dobrodziejstwo dla lokalnego przemysłu. Po pandemii wielu lokalnych producentów zamknęło swoje podwoje. Ale ludzie zjednoczyli się, by pomóc małym firmom, nawet jeśli nie sprzedają piwa we własnym kraju. Przejęcie Browaru Namysłów przez Heinekena pokazuje, jak bardzo rozwija się w Polsce przemysł piwa rzemieślniczego.

Choć Browar Namysłów warzy około 1,7 miliona hl piwa rocznie, firma piwowarska uznała, że bardziej przydatne będzie posiadanie aktywów marketingowych browaru niż samych aktywów produkcyjnych. Nowi właściciele chcieli wykorzystać silną przeszłość historyczną browaru i obiecujące marki premium. Obecnie firma przygotowuje się do rozpoczęcia kampanii marketingowej, która ma promować Namysłów jako miejsce dla wyjątkowych entuzjastów piwa.

Zakup Browaru Namysłów pomoże także polskiej firmie w ekspansji na nowy rynek. Browarowi groziło zamknięcie z powodu braku zainteresowania. Posiadanie browaru w Polsce jest więc korzystne dla zainteresowania piwem regionalnym. Nowy browar pomoże też polskiej firmie zwiększyć jej możliwości produkcyjne. Heineken będzie nadal inwestował w regionie.

Czytaj również:   Dolnośląski festiwal biegów górskich

Heineken zwiększa swoje udziały w Browarze Namysłów

Polski oddział Heinekena ma zamiar przejąć pełną własność festiwalu piwa Browar Namysłów. Położony niedaleko Wrocławia Namysłów produkuje 1,7 miliona hektolitrów piwa rocznie. Browar przejmie dwa zakłady produkcyjne. Heineken wykorzysta te aktywa, by zwiększyć swoją obecność i rozwinąć swoje marki w Polsce.

Heineken chce zwiększyć swoją obecność na rynku w kraju po kampanii skoncentrowanej na zmianie społecznej. W ramach kampanii przeprowadzono eksperymenty społeczne, które pozwoliły ludziom z różnych środowisk wchodzić w interakcje ze sobą. Producent piwa nawiązał współpracę z Human Library, organizacją, która pomaga przełamywać społeczne stereotypy i wypożycza nieznajomym książki, by mieli okazję do rozmowy. Kampanie odniosły ogromny sukces i pomogły zwiększyć świadomość marki Heineken i jej reputację wśród mieszkańców.

Potężna historia Browaru Namysłów wpłynęła na decyzję o zainwestowaniu w festiwal piwa. Oprócz potężnej marki Browar Namysłów produkuje ponad 1,7 mln hl piwa rocznie. Nowi właściciele uznali to za atut marketingowy i skorzystali z okazji, by rozszerzyć swoją markę. Dzięki współpracy z potężną marką i lokalnym piwowarem, Heineken ma nadzieję na jeszcze większy udział w festiwalu piwa.

Posunięcie Heinekena, by rozszerzyć swoją obecność w Polsce, było w dużej mierze spodziewane. Asahi miało globalne ambicje, dlatego zapłaciło 7,3 miliarda euro za aktywa w Czechach, na Słowacji, w Polsce i na Węgrzech. Firma nie twierdzi, że jest liderem w Polsce, ale jej pozycja zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym jest silniejsza niż u konkurencji. Ten ruch może pomóc firmie zaistnieć na rynku i rozwinąć działalność szybciej niż konkurenci.

Przejęcie Browaru Namysłów przez Heinekena

Jednostka Heineken NV będzie odpowiedzialna za budowanie marek Namysłowa i obsługę rosnącego segmentu polskiego rynku piwa. Browar znajduje się w historycznym mieście Namysłów i produkuje około 170 milionów litrów piwa rocznie. Przed fuzją Namysłów był jednym z najszybciej rozwijających się browarów regionalnych. Browar ten jest jednym z najpopularniejszych w polskiej telewizji przed przejęciem przez Heinekena.

Choć Namysłów produkuje ponad milion litrów piwa rocznie, to dla nowych właścicieli bardziej atrakcyjnym czynnikiem był atut marketingowy. Historyczne tło festiwalu i obiecujące marki premium sprawiły, że był on atrakcyjnym nabytkiem dla Heinekena. Przejęcie to prawdopodobnie zwiększy moce produkcyjne netto Heinekena w Polsce. Niemniej jednak biznes piwowarski nie jest odporny na protesty lokalnych mieszkańców.

Polski oddział Heinekena przejmuje Browar Namysłów, regionalny browar niedaleko Wrocławia. Browar posiada już 60% udziałów w spółce, ale teraz wydaje 500 milionów złotych, by sfinalizować przejęcie. Doda także marki Namysłów do swojego portfolio. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce na konkurencyjnym polskim rynku piwa, ustępując jedynie konglomeratowi Asahi z produkcją około 13 milionów hektolitrów piwa rocznie.

Choć rynek piwa w Polsce nie jest bardzo skonsolidowany, liczba małych i lokalnych sieci jest stosunkowo wysoka. Mimo to pandemia wzmocniła pozycje niektórych sieci. W listopadzie 2021 roku GUS opublikował raport o detalicznych kanałach sprzedaży w Polsce. W 2020 roku liczba sklepów z piwem zmniejszyła się o %, spadł też odsetek sklepów z żywnością i napojami sprzedających piwo luzem. Co ciekawe, sklepy z alkoholem utrzymały tę samą liczbę placówek.

Podobne Tematy

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Związane stanowiska